سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد سرم های مختلف برای پوست

همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد سرم های مختلف برای پوست

 

یکی از محصولات مراقبت از پوست سرم برای پوست است که تأثیر بیشتری بر پوست نسبت به مرطوب کننده ها دارد. سرم های پوستی مایعات سبک وزن، جذب کننده سریع هستند که می توانند به عنوان جایگزین یا در ترکیب با کرم ها و لوشن ها مورد استفاده قرار گیرند. سرم ها مشکلات پوستی را در زمان کمتری حل می کنند و به سالم نگه داشتن پوست و جوان نگه داشتن آن کمک می کنند. کاربردهای مختلف سرم های پوستی عبارت اند از: ضد پیری و ضد چین و چروک، برداشتن آکنه و جوش، هیدراتاسیون و هیدراتاسیون، سفید شدن، پوست کندن، جوان سازی و برخی موارد دیگر. در زیر مزایای سرم پوست مختلف و سرم مناسب برای هر نوع پوست توضیح دهید. پس به ما ملحق بشید

سرم پوست چیه؟

 

سرم یک محصول مراقبت از پوست است که می تواند پس از پاک کردن پوست و قبل از هیدراتاسیون مورد استفاده قرار گیرد، برای ارائه مواد قدرتمند به طور مستقیم به پوست است. سرم به طور خاص برای این منظور مناسب است؛ از آنجا که از مولکول های کوچکتری تشکیل شده است که در اعماق پوست نفوذ می کنند و غلظت بسیار زیادی از مواد فعال را در پوست قرار می دهند. این ویژگی باعث می شود سرم یک محصول بزرگ برای درمان نگرانی های خاص مراقبت از پوست مانند چین و چروک.

چه تفاوتی بین سرم برای پوست و کرم یا لوتیون وجود دارد؟

ژل آنتی آکنه ACNELIA دلانو 

بزرگترین تفاوت بین یک سرم و یک کرم یا لوشن مربوط به ترکیباتی است که در فرمولاسیون سرم وجود ندارد. فرمولاسیون های سرم حاوی مرطوب کننده یا ضد نفوذ مرطوب کننده هایی مانند وازلین و روغن معدنی نیستند که از تبخیر آب جلوگیری می کنند. سرای پوست همچنین حاوی مقادیر کمتری از روغن ها و ضخیم کننده ها مانند روغن دانه یا دانه است. بیشتر سیرا مبتنی بر آب هستند و به طور کلی چربی ندارد.

چرا سرم بهترین انتخاب برای متخصصان مراقبت از پوست است؟

 

"قدرت سرا این است که بسیاری از مایعات و ترکیبات اضافی حذف می شوند، می گوید: یک شیمیدان زیبایی؛ پس چیزی که باقی مونده غلظت بالای مواد فعاله سرم پوست حاوی قوی ترین دوکس از ترکیبات ضد پیری, آنتی اکسیدان ها, پپتیدها و سفید کننده پوست است که شما می توانید در محصولات بیش از حد ضد پیدا کنید.

چه کسی می تواند از سم برای پوست استفاده کند؟

 

دکتر جسیکا وو، پزشک دانشکده پزشکی هاروارد، متخصص پوست و نویسنده "تغذیه صورت شما: جوان تر، صاف تر، و پوست زیباتر در 28 روز خوشمزه، توصیه بسیاری از بیماران خود را به استفاده از سرم پوست. . او می گوید: «Seer برای افرادی که پوست روغنی دارند یا احساس سبکی در محصولات مراقبت از پوست را ترجیح می دهند، بسیار مناسب است.» "سرم بدون چربی هستند و احساس چسبنده بر روی پوست را ترک نمی کند.

بهترین محصولات پوستی چاپار انلاین

 

 

پد روزانه تافته مدل Ultra Thin بسته 20 عددی

نوار بهداشتی بالدار خیلی نازک ویژه شب تافته بسته ? عددی

نوار بهداشتی تافته مدل Yalda Night بسته 7 عددی

پودر تثبیت کننده آرایش آدور کوین شماره AC03

پودر تثبیت کننده آرایش آدور کوین شماره AC02

کرم آبرسان قوی هیدریشن ایمپکت SPF15 تگودر 100ml

اسپری آب اوفلیا 150 میل

ماسک موی بعد از حمام بدون سولفات 10 کاره هیرکر HAIRCARE

ماسک مو بدون سولفات ده کاره داخل حمام هیرکر

شامپوی بدون سولفات ده کاره هیرکر HAIRCARE

 

 

 

منبع :

https://t.ly/7T8Z

https://cutt.ly/vIqsPGZ

https://rb.gy/4kwxld

https://chaparonline.com/product-category/skincare/face-care/